Product informatie:
- Het nieuwe frame levert compliance zonder compromissen dankzij de perfecte balans tussen aerodynamica, Rider-First Engineering, compliance en een licht gewicht dankzij de constructie van FACT 10r. Met buisvormen die zijn geboren in onze FreeFoil Shape Library en gevalideerd in de Win Tunnel, is de nieuwe Roubaix meer aero dan de Tarmac SL6. Ondertussen, om het gewicht en de rijkwaliteit te garanderen, kozen we voor een Rider-First Engineered ™ -ontwerp voor optimale stijfheid en flexibiliteit in alle maten, van 44 tot 64 cm. Natuurlijk heeft het frame daarbij een serieus gewicht verloren. En om je voor te bereiden op je eigen Hell of the North, hebben we ruimte gemaakt voor 33 mm-banden.
- Om bij het nieuwe frame te passen, hebben we ook een geheel nieuwe S-Works Pavé-zadelpen ontwikkeld. Het is niet alleen de eerste comfortabele zadelpen die OOK aerodynamisch is, maar ook nog eens zonder extra gewicht of moeilijke constructies. Beginnend met hetzelfde D-vormige ontwerp als op de Tarmac, hebben we nog een stap extra gezet door extra flex in het bovenste gedeelte te creëren en een nieuw drop-clamp ontwerp in het frame te ontwikkelen. Dit zorgt voor veel comfort, terwijl het perfect in balans blijft met de voorkant, zodat je een soepele en gebalanceerde rit krijgt, hoe ruig het terrein ook is.
- De Future Shock 2.0 is het resultaat van de eisen van onze professionele rijders voor de kasseien van Roubaix. Het is soepeler, sneller en geeft je meer controle via een knop boven op de stuurpen. Deze knop past de compressie aan van volledig open tot dicht, terwijl er intern hydraulisch gedempte onderdelen de rebound regelen. Voeg het toe en deze nieuwste versie vermindert vermoeidheid en verhoogt je snelheid, ongeacht het terrein. De nieuwe Smooth Boot, top cap en Future Stem verbeteren ook de esthetiek, zodat je een zuivere overgang krijgt van balhoofdbuis naar stuurpen.
Specificaties:
FRAMESET
- FRAME
- FACT 10R, Rider First Engineered™ (RFE), FreeFoil Shape Library tubes, threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc
SUSPENSION
- VORK
- Future Shock 2.0 w/ Smooth Boot, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc
COCKPIT
- STUUR
- Specialized Hover Comp, Alloy, 125mm Drop, 75mm Reach w/Di2 Hole
- ZADEL
- Body Geometry Power Comp, steel rails
- STUURPEN
- Future Stem, Pro
- ZADELPENKLEM
- Hidden drop clamp
- ZADELPEN
- S-Works Pave
- STUURLINT
- Supacaz Super Sticky Kush
REMMEN
- ACHTERREM
- SRAM Rival eTAP AXS, hydraulic disc
- VOORREM
- SRAM Rival eTAP AXS, hydraulic disc
AANDRIJVING
- TANDWIELEN
- 46/33T
- TRAPAS
- SRAM DUB BSA 68
- CRANKSTEL
- SRAM Rival
- KETTING
- SRAM Rival 12-speed
- VOORDERAILLEUR
- SRAM Rival eTAP AXS, braze-on
- SCHAKELHENDELS
- SRAM Rival eTap AXS
- ACHTERDERAILLEUR
- SRAM Rival eTap AXS, 12-speed
- CASSETTE
- SRAM Rival, 12-speed, 10-36t
WIELEN
- ACHTERBAND
- Specialized Turbo Pro, 700x30mm
- VOORBAND
- Specialized Turbo Pro, 700x30mm
WIELEN EN BANDEN
- ACHTERWIEL
- DT Swiss R470 rim, 20mm internal width, tubeless ready, 24h, Specialized full sealed bearing thru axle hub, centerlock disc, alloy freehub body, DT Swiss Champion 14G stainless steel spokes, DT Swiss brass nipples.
- VOORWIEL
- DT Swiss R470 rim, 20mm internal width, tubeless ready, 24h, Specialized full sealed bearing thru axle hub, centerlock disc, DT Swiss Champion 14G stainless steel spokes, DT Swiss brass nipples.
- BINNENBAND
- Turbo Tube, 60mm valve